کابل مفتول

کابل مفتول4-4

کابل مفتول 4×4 مدل NYY البرز الکتریک نور از کابل های جدید و بسیار پر قدرت این شرکت ایرانی است. که در تولید آن تمامی نکات ایمنی و استانداردی رعایت شده است. این محصول پرقدرت مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده است. این کابل برق جهت نصب در مواردی که قدرت و استحکام بر انعطاف پذیری ارجحیت دارد، مناسب است. همچنین محصول قابل نصب در هر محیط و فضایی، محیط های مرطوب و یا حتی زیر خاک است. از مواردی کاربرد این کابل مفتول می توانیم به نصب در تاسیسات و تجهیزاتی صنعتی، تولید و توزیع برق، نصب در تابلوهای برق، جعبه های کلید اتصال و …. اشاره کنیم.

مشخصات فنی کابل مفتول 4×4 مدل NYY البرز

کابل مفتول 4×4 مدل NYY البرز یا کابل سخت، از 4 عدد سیم مفتول به هم تابیده تولید شده است. هریک از این سیم ها سطح مقطعی برابر با 4 میلیمتر مربع را دارا بوده و در یک پوشش به نام غلاف در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. ویژگی این کابل این است که در زیر پوشش آن لایه ای به عنوان محافظ قرار گرفته است. کابل مدل NYY بر طبق استاندارد VDE به این معنی است که کابل دارای سیم مفتول (N) و نیز روکشی از جنس پی وی سی (Y) است. این کابل مفتول از جنس مس آنیل شده تولید شده است و با روکشی از جنس PVC نوع A پوشانده می شود، در ضمن غلاف کابل مفتول البرز نیز از جنس PVC نوع ST1 می باشد. پی وی سی مستحکم است اما بهتر است در محدوده دمایی 5 – تا 70 + نگهداری شود. در ضمن ولتاژ نامی این کابل 0.6 – 1 کیلو وات است.
نکته مهم در رابطه با نصب این کابل برق این است، از نصب آن در مواضعی که خطر فشار مکانیکی وجود دارد، باید پرهیز نمود. و در صورت لزوم از محافظ های مخصوص کابل استفاده کرد. همچنین این محصول دارای نشان استاندارد ملی، نشان استاندارد نروژ و تاییدیه اتحادیه اروپا می باشد. برای خرید سیم و کابل البرز از طریق همین سایت اقدام نمایید. این کابل در حلقه هایی 100 متری به فروش می رسد. شما می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت کابل مفتول 4×4 مدل NYY البرز الکتریک نور و یا خرید کابل مفتول 4×4 مدل NYY البرز الکتریک نور به سایت اطلس کابل ایرانیان مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *