کابل نسوز

کابل نسوز

تولید کننده کابل نسوز و کابل سیلیکونی

مجموعه اطلس کابل ایرانیان تولید کننده سیم و کابلهای سیلیکونی نسوز در ایران جزء اولین تولید کنندگان تخصصی سیم و کابل های نسوز سیلیکونی می باشد  که توانسته است با دستاوردهای فنی و علمی موفق خود در این عرصه پاسخگوی بخش عظیمی از نیاز های مصرف کنندگان این محصول باشد که قسمت چشمگیری از آنان در صنایع فولاد، انرژی اتمی، هواپیمایی، نفت پتروشیمی واگن سازی، مترو، راه آهن، دانشگاه ها لوازم خانگی، خودرو سازی و همینطور سیستم های اعلام و اطفاء حریق مورد استفاده قرار میگیرند.

لذا، سهم تلاش بی وقفه متخصصان ما بر به کارگیری دانش بازاریابی مدرن درحفظ ارتباط مستمرو هدفمند با قلب بازارهای داخلی و خارجی امروز بوده است تا خدماتی مفید ، ارزنده و منطبق با نیاز و فضای کسب و کار کشورمان ارائه کنیم و از این رهگذر شاهد پیشرفت و رونق روز افزون کسب و کارهای ایران عزیزمان در مقیاس بازارهای جهانی باشیم.

ویژگی های انواع سیم و کابل سیلیکونی

یک سیم سیلیکونی می تواند دارای یک روکش و یا دو روکش باشد که روکش بالایی آن از سیلیکون می باشد. در این میان یک کابل سیلیکونی دارای چند رشته سیم است که دارای دو روکش می باشند و بعد از روکش داخلی که سیم ها را در هم تنیده است، روکش دومی از جنس سیلیکون می باشد. قابل ذکر است که عموما روکش داخلی سیم ها و کابل ها از فایبرگلاس می باشد.

مهم ترین دلیل پرفروش بودن انواع سیم ها و کابل های سیلیکونی مقاومت بالای آنها در برابر دماهای بسیار بالا می باشد. این سیم ها و کابل ها در بسیاری از کارخانه ها و صنایعی که دارای دستگاه هایی می باشند که برای کار کردن نیاز به حرارت های بالا دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

درست است که انواع سیم و کابل سیلیکونی آتش نمی گیرند، اما در صورت ایجاد حریق، آتش را منتقل نمی کنند و اجازه پخش آن به دیگر قسمت ها را هم نمی دهند. قابل ذکر است که این سیم ها دماهای بالای لحظه ای و مداوم مستقیم و غیر مستقیم را نیز به خوبی تحمل می کنند و آسیب نمی بینند.

گفتنی است که کابل نسوز از وزن کمی برخوردار می باشند و می توان به راحتی آنها را جا به جا کرد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد. اما باید به این مورد اشاره کرد که انواع سیم ها و کابل های سیلیکونی بازیافت نمی شوند و قیمت آنها نیز از سیم ها و کابل های pvc بالاتر می باشد.

برای استعلام موجودی و قیمت کابل شیلدار 0.5*10 با شماره های زیر تماس گرفته و یا در پیام رسان های یا واتساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *